REKLAMAČNÝ PORIADOK
spoločnosti Ster Century Cinemas, s.r.o., Bratislava
prevádzkovateľa Multikina STER CENTURY CINEMAS Žilina
Vypracovaný v súlade s ustanoveniami § 619 až § 627 Občianskeho zákonníka a zákona č. 250/2007 Z.z. o ochrane spotrebiteľa.
Čl. I
Všeobecné ustanovenia
Tento reklamačný poriadok upravuje postup pri uplatňovaní reklamácie na služby poskytované spoločnosťou Ster Century Cinemas, s.r.o., v súlade s predmetom jej činnosti. Je záväzný pre kiná spoločnosti Ster Century Cinemas, s.r.o. ako predávajúceho na strane jednej a kupujúceho ako zákazníka na strane druhej. Zakúpením vstupenky a tým zaplatením za službu zákazník súhlasí s reklamačným poriadkom a tiež vnútorným poriadkom a potvrdzuje, že bol s jeho obsahom oboznámený.
Na účely tohto Reklamačného poriadku sa reklamáciou rozumie uplatnenie zodpovednosti za chyby služby a vybavením reklamácie ukončenie reklamačného konania odstránením nedostatku, poskytnutím náhrady, vrátením kúpnej ceny vstupenky, vyplatením primeranej zľavy z ceny vstupenky, písomná výzvy na prevzatie plnenia alebo jej odôvodnené zamietnutie.
Čl. II
Zodpovednosť za chyby
Predávajúci zodpovedá za chyby, ktoré má poskytnutá služba.
Za chybu nemožno považovať:
- namietanú obrazovú stránku premietnutého programu, ktorá je takou na prianie autora
- namietanú zvukovú stránku premietnutého programu, ktorá je takou na prianie autora
- obsahovú stránku premietnutého programu
- subjektívny dojem zákazníka z premietnutého filmu
- obsahovú stránku prekladu filmu v pôvodnom znení (ani dabing, ani titulky), pokiaľ tieto sú v zmysle právnych noriem Slovenskej republiky
Zákazník je povinný skontrolovať si vstupenku pri jej preberaní, jej prevzatím a uhradením potvrdí jej správnosť a teda aj správnosť údajov vytlačených na nej (dátum, čas predstavenia, názov filmu, cena). Akékoľvek reklamácie nesprávnosti vstupenky následne po prevzatí vstupenky nie sú prijímané.
Prevzatím vstupenky zákazník súhlasí s vnútorným poriadkom kina, alebo multikina, ktorého pravidlá sú vyvesené v priestoroch pokladní.
Zistené zjavné chyby služby je zákazník povinný okamžite oznámiť predávajúcemu, ktorý zjedná nápravu formou náhradnej služby alebo vrátením kúpnej ceny. Ak dochádza rozhodnutím predávajúceho k okamžitému vráteniu kúpnej ceny, je zákazník povinný si túto kúpnu cenu okamžite prevziať. Ak tak neurobí, stráca nárok na jej vrátenie. Neskoršie reklamácie tohto typu nebude predávajúci akceptovať a takáto reklamácia je neoprávnená.
Predávajúci nezodpovedá za chyby ak:
Zákazník pred uskutočnením o chybe služby vedel, resp. bol na chybu výslovne a jasne upozornený, alebo ak bola pre chybu poskytnutá zľava z ceny tovaru;
ak chyby služby vznikli v dôsledku živelnej katastrofy.
Čl. III
Chyby odstrániteľné
Predávajúci, alebo ním poverený pracovník rozhodne o reklamácii ihneď, v zložitých prípadoch do troch pracovných dní. Do tejto lehoty sa nezapočítava čas potrebný na odborné posúdenie chyby. Vybavenie reklamácie však nesmie trvať dlhšie ako 30 dní.
Ak ide o chybu, ktorú možno odstrániť, má zákazník právo, aby bola bezplatne včas a riadne odstránená. Predávajúci je povinný chybu bez zbytočného odkladu odstrániť.
Čl. IV
Chyby neodstrániteľné
Ak ide o chybu, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni tomu, aby bola služba poskytnutá bezchybne, má zákazník právo na výmenu služby alebo má právo od zmluvy odstúpiť.
Ak ide o iné neodstrániteľné chyby, má zákazník právo na primeranú zľavu z ceny veci.
Čl. V
Vec predávaná so zľavou
Ak vec predávaná za nižšiu cenu ako použitá cena má chybu, za ktorú predávajúci zodpovedá, má zákazník namiesto na miesto práva na výmenu veci právo na primeranú zľavu.
Čl. VI
Uplatnenie práva
Práva zo zodpovednosti za chyby sa uplatňujú u predávajúceho, u ktorého bola služba zakúpená. Osobou zodpovednou za prijatie a vybavenie reklamácie je denný manager v kine STER CENTURY CINEMAS Žilina.
Čl. VII
Povinnosti predávajúceho, zákazníka a postup pri uplatnení reklamácie
Predávajúci je povinný zákazníka riadne informovať o podmienkach a spôsobe reklamácie vrátane údajov o tom, kde možno reklamáciu uplatniť. Reklamačný poriadok musí byť na viditeľnom mieste, ktoré je dostupné spotrebiteľovi.
V kine musí byť počas prevádzkovej doby vždy prítomný zamestnanec poverený vybavovať reklamácie.
Predávajúci (kino) je povinný pri uplatnení reklamácie:
A/ vybaviť reklamáciu ihneď, ak je táto forma z prevádzkového hľadiska možná,
B/ prijať reklamáciu v písomnej forme.
V prípade bodu B/ v reklamačnom podnete uvedie zákazník uplatňujúci reklamáciu kontaktnú adresu (adresa, telefónne číslo, príp. e-mail), na ktorú bude predávajúcim vyrozumený o spôsobe vybavenia reklamácie. Predávajúci nenesie zodpovednosť za to, že sa na uvedenú kontaktnú adresu nepodarilo odoslané vyrozumenie doručiť.
Všetky právom uplatnené reklamácie budú vybavené bezodplatne.
Predávajúci je povinný o vybavení reklamácie v bode B/ vydať písomný doklad najneskôr do 30 dní od dátumu uplatnenia reklamácie.
Predávajúci je povinný viezť evidenciu o reklamáciách a predložiť ju na požiadanie orgánu dozoru na nazretie. Evidencia o reklamácii musí obsahovať údaje o dátume uplatnenia reklamácie, dátume a spôsobe vybavenia reklamácie.
Čl. X
Záverečné ustanovenia
Tento reklamačný poriadok nadobúda platnosť a účinnosť dňom 1.11.2014.
Predávajúci si vyhradzuje právo na zmeny tohto reklamačného poriadku bez predchádzajúceho upozornenia.
V Bratislave, dňa 1.11.2014
Všeobecne záväzné podmienky nákupu vstupeniek prostredníctvom internetu, platné v multikine Ster Century Cinemas Žilina, Košice, Spiššská Nová Ves a Prievidza.
Všeobecné záväzné podmienky vymedzujú práva predávajúceho (prevádzkovateľ kina) a kupujúceho (zákazník) a platia iba pri kúpe vstupeniek cez internet.
Zakúpené vstupenky prostredníctvom internetu môžete vrátiť iba z dôvodu, že sa predstavenie z technických príčin neuskutoční (porucha na technickom zariadení, alebo nebol dodaný film do multikina) a to najneskôr pred začiatkom predstavenia a maximálne do 7 dní od ich zakúpenia požadovať za nich zaplatenú finančnú hodnotu. Musíte tak urobiť písomne. Písomná žiadosť musí obsahovať názov predstavenia, dátum a čas, počet vstupeniek a cenu celkom, variabilný symbol platby a číslo účtu, na ktorý má byť zaplatená čiastka poukázaná. Ak žiadosť nebude obsahovať niektorý z uvedených údajov, nebude vybavená.
V prípade, že pri kúpe vstupeniek prostredníctvom internetu došlo síce k odpísaniu sumy z účtu zákazníka, ale vstupenky sa nezobrazili, reklamáciu vrátenia peňazí z dôvodu neposkytnutia služby si musíte uplatniť v banke, ktorá Vám vystavila platobnú kartu, prostredníctvom ktorej platba prebehla. Takéto reklamácie nemôže riešiť spoločnosť Ster Century Cinemas, ktorá multikiná prevádzkuje.
Kupujúci, ktorý si zakúpi vstupenky prostredníctvom internetu, bez výhrad prijíma všetky ustanovenia týchto obchodných podmienok a je povinný sa nimi riadiť.
ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA:
Uvedené obchodné podmienky sú platné v deň zakúpenia vstupeniek do kina zákazníkom.
Prevádzkovateľ rezervačného a nákupného systému je spoločnosť Ticketware SE, so sídlom Hlavná 23, 917 01 Trnava, IČO: 48298034, e-mailový kontakt podpora@cinemaware.eu, prehlasuje, že platobné služby pre platobné metódy, konkrétne platby pomocou platobných kariet a platby pomocou online bankového prevodu zaisťuje spoločnosť GoPay s.r.o. (ďalej len “GoPay”), sídlo Planá 67, 370 01 České Budějovice, Česká Republika, IČ: 26046768. Obchodníkom/príjemcom platieb pre GoPay je spoločnosť NewVision Money s.r.o., so sídlom Lidická 700/19, Veveří, 602 00 Brno, IČO: 08693242, Česká republika, e-mail: podpora@cinemaware.eu, tel.: +421 948 842538, ktorá zabezpečuje príjem, vyúčtovanie a zasielanie platieb. Spoločnosť Ticketware SE rieši reklamácie platiteľov kartou v zastúpení za svojich klientov (3.strana).
GoPay poskytuje platobné služby z obchodného aj technického hľadiska a realizuje platobné transakcie na svoj účet a svoje obchodné meno. Prípadné reklamácie a otázky o platobných transakciách môže Platiteľ smerovať priamo na GoPay prostredníctvom telefonickej linky +420 840 818 918 (po-pia 08 - 17h) alebo pomocou e-mailovej podpory na adrese gopay@gopay.cz, či písomne na adresu sídla.
Po potvrdení objednávky má Platiteľ možnosť využiť službu bankového prevodu, ktorá ho presmeruje na internetové bankovníctvo jeho banky. Platiteľ prostredníctvom internet bankingu odošle Platbu. Predávajúci expeduje vstupenky ihneď po prijatí potvrdenia o úhrade od GoPay.
Citlivé vstupné údaje, ktoré zadáva Platiteľ do systému internetového bankovníctva sú chránené platobnými bránami bánk a nedostávajú sa do prostredia tretích strán. Spracovatelia platieb vidia iba informácie o transakcií, ktoré im banka s odoslanou transakciou oznámi.
Kliknutím na tlačidlo: “Pokračovať” potvrdzuje Platiteľ súhlas so Všeobecnými obchodnými podmienkami prevádzky. Pokračovaním v platbe dáva taktiež prevádzkovateľovi systému súhlas so spracovaním zadaných kontaktných údajov, a to až do doby písomného vyjadrenia nesúhlasu s týmto spracovaním. Kontaktné údaje, ktoré Platiteľ uvedie pri objednaní, slúžia výhradne pre potreby prevádzkovateľa systému a nebudú poskytnuté iným subjektom s výnimkou spracovávateľov platieb a prevádzky, v ktorej si platiteľ kupuje vybranú službu alebo produkt..
Používateľ nesmie využívať Rezervačný a nákupný systém spôsobom, ktorý by mohol znížiť jeho hodnotu a/alebo poškodiť, upraviť, znemožniť, preťažiť alebo zhoršiť funkciu časti a/alebo celku Rezervačného a nákupného systému, či infraštruktúry Poskytovateľa zahŕňajúcej akékoľvek pasívne a/alebo aktívne prvky infraštruktúry a/alebo sieťové zariadenia, či servery. Používatel nesmie zneužívať, blokovať, modifikovať alebo inak meniť akúkoľvek časť Rezervačného a nákupného systému, alebo sa len pokúsiť narušiť stabilitu, chod alebo dáta Rezervačného a nákupného systému. Prevádzkovateľ nenesie zodpovednosť za prípadné neoprávnené zásahy tretích osôb, v dôsledku čoho tieto osoby neoprávnene získajú prístup k osobným údajom používateľa a/alebo k jeho používateľskému účtu a/alebo k príslušnej databáze poskytovateľa tieto údaje použijú, využijú, zneužijú alebo sprístupnia tieto údaje tretím osobám. Akékoľvek vyššie uvedené činnosti môžu byť trestné.
Skontrolujte si prosím zadanú e-mailovú adresu. Na zadaný e-mail môžu byť zaslané objednané a uhradené vstupenky alebo e-mailová správa potrebná k vyzdvihnutiu vstupeniek v pokladni prevádzky. Na nesprávne zadaný e-mail nie je možné uplatňovať si reklamáciu.