Kino sa nachádza v obchodnom centre Mirage Shopping Center priamo v centre mesta, medzi Hlinkovým námestím a Farskými schodami na hranici pamiatkovej zóny. V blízkosti OC je autobusová a železničná stanica a zastávky MHD. Kino disponuje štyrmi klimatizovanými sálami, z ktorý dve majú zariadenie na 3D projekciu, a ďalšie dve na 2D projekciu (sála číslo 3 bola digitalizovaná s príspevkom od AVF.). Vo všetkých sálach je možné premietať so zvukom Dolby Surround 7.1. Kapacita kina je 486 sedadiel. Samozrejmosťou je bezbariérový prístup a 2 miesta pre vozičkárov v každej z kinosál. Pre zaľúbených máme v každej sále niekoľko pohodlných "love seats" a v sále 1 - VIP sedadlá (širšie sedenia a vyššie opierky). Filmový zážitok umocnia občerstvením zásobené bufety - pukance, nachos, sladkosti, studené nápoje a nechýba ani káva. To všetko si môžete vychutnať priamo pri filmovom zážitku.
Milí filmoví diváci!
Aby sme Vám spríjemnili filmový zážitok v našom multikine, prinášame Vám revolučnú novinku. Od 6.11.2014 Vám naše multikino ponúka nový 3D systém, ktorý pre Vás znamená pohodlnejšie sledovanie 3D predstavení, lacnejšie vstupné a jedinečnú možnosť vlastniť svoje 3D okuliare!
S novým systémom prichádza aj nové vstupné. Od 6.11.2014 je základné vstupné 6,90€ a k tomu si môžete zakúpiť vlastné okuliare za 1€. V ponuke budú aj detské okuliare za 1 a k tomu vstupné za 5,90€. Okuliare sú ľahšie, „spratnejšie“, môžete ich použiť koľkokrát chcete a povedzme si to úprimne, kto by nechcel mať vlastné 3D okuliare? :)
Veríme, že Vás nový 3D systém zaujme a spríjemní sa Vám filmový zážitok!
Tešíme sa na Vašu návštevu!
Máte možnosť zobrazenia rozloženia sedadiel v našich jednotlivých sálach. Sála 1 - 2D/3D - 166 sedadiel, Sála 2 - 2D/3D - 117 sedadiel, Sála 3 - 2D - 102 sedadiel, Sála 4 - 2D - 101 sedadiel.
Všeobecne záväzné podmienky nákupu vstupeniek prostredníctvom internetu, platné v multikine Ster Century Cinemas Žilina, Košice, Spiššská Nová Ves a Prievidza.
Všeobecné záväzné podmienky vymedzujú práva predávajúceho (prevádzkovateľ kina) a kupujúceho (zákazník) a platia iba pri kúpe vstupeniek cez internet.
Zakúpené vstupenky prostredníctvom internetu môžete vrátiť iba z dôvodu, že sa predstavenie z technických príčin neuskutoční (porucha na technickom zariadení, alebo nebol dodaný film do multikina) a to najneskôr pred začiatkom predstavenia a maximálne do 7 dní od ich zakúpenia požadovať za nich zaplatenú finančnú hodnotu. Musíte tak urobiť písomne. Písomná žiadosť musí obsahovať názov predstavenia, dátum a čas, počet vstupeniek a cenu celkom, variabilný symbol platby a číslo účtu, na ktorý má byť zaplatená čiastka poukázaná. Ak žiadosť nebude obsahovať niektorý z uvedených údajov, nebude vybavená.
V prípade, že pri kúpe vstupeniek prostredníctvom internetu došlo síce k odpísaniu sumy z účtu zákazníka, ale vstupenky sa nezobrazili, reklamáciu vrátenia peňazí z dôvodu neposkytnutia služby si musíte uplatniť v banke, ktorá Vám vystavila platobnú kartu, prostredníctvom ktorej platba prebehla. Takéto reklamácie nemôže riešiť spoločnosť Ster Century Cinemas, ktorá multikiná prevádzkuje.
Kupujúci, ktorý si zakúpi vstupenky prostredníctvom internetu, bez výhrad prijíma všetky ustanovenia týchto obchodných podmienok a je povinný sa nimi riadiť.
ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA:
Uvedené obchodné podmienky sú platné v deň zakúpenia vstupeniek do kina zákazníkom.
Prevádzkovateľ rezervačného a nákupného systému je spoločnosť Ticketware SE, so sídlom Hlavná 23, 917 01 Trnava, IČO: 48298034, e-mailový kontakt podpora@cinemaware.eu, prehlasuje, že platobné služby pre platobné metódy, konkrétne platby pomocou platobných kariet a platby pomocou online bankového prevodu zaisťuje spoločnosť GoPay s.r.o. (ďalej len “GoPay”), sídlo Planá 67, 370 01 České Budějovice, Česká Republika, IČ: 26046768. Obchodníkom/príjemcom platieb pre GoPay je spoločnosť NewVision Money s.r.o., so sídlom Lidická 700/19, Veveří, 602 00 Brno, IČO: 08693242, Česká republika, e-mail: podpora@cinemaware.eu, tel.: +421 948 842538, ktorá zabezpečuje príjem, vyúčtovanie a zasielanie platieb. Spoločnosť Ticketware SE rieši reklamácie platiteľov kartou v zastúpení za svojich klientov (3.strana).
GoPay poskytuje platobné služby z obchodného aj technického hľadiska a realizuje platobné transakcie na svoj účet a svoje obchodné meno. Prípadné reklamácie a otázky o platobných transakciách môže Platiteľ smerovať priamo na GoPay prostredníctvom telefonickej linky +420 840 818 918 (po-pia 08 - 17h) alebo pomocou e-mailovej podpory na adrese gopay@gopay.cz, či písomne na adresu sídla.
Po potvrdení objednávky má Platiteľ možnosť využiť službu bankového prevodu, ktorá ho presmeruje na internetové bankovníctvo jeho banky. Platiteľ prostredníctvom internet bankingu odošle Platbu. Predávajúci expeduje vstupenky ihneď po prijatí potvrdenia o úhrade od GoPay.
Citlivé vstupné údaje, ktoré zadáva Platiteľ do systému internetového bankovníctva sú chránené platobnými bránami bánk a nedostávajú sa do prostredia tretích strán. Spracovatelia platieb vidia iba informácie o transakcií, ktoré im banka s odoslanou transakciou oznámi.
Kliknutím na tlačidlo: “Pokračovať” potvrdzuje Platiteľ súhlas so Všeobecnými obchodnými podmienkami prevádzky. Pokračovaním v platbe dáva taktiež prevádzkovateľovi systému súhlas so spracovaním zadaných kontaktných údajov, a to až do doby písomného vyjadrenia nesúhlasu s týmto spracovaním. Kontaktné údaje, ktoré Platiteľ uvedie pri objednaní, slúžia výhradne pre potreby prevádzkovateľa systému a nebudú poskytnuté iným subjektom s výnimkou spracovávateľov platieb a prevádzky, v ktorej si platiteľ kupuje vybranú službu alebo produkt..
Používateľ nesmie využívať Rezervačný a nákupný systém spôsobom, ktorý by mohol znížiť jeho hodnotu a/alebo poškodiť, upraviť, znemožniť, preťažiť alebo zhoršiť funkciu časti a/alebo celku Rezervačného a nákupného systému, či infraštruktúry Poskytovateľa zahŕňajúcej akékoľvek pasívne a/alebo aktívne prvky infraštruktúry a/alebo sieťové zariadenia, či servery. Používatel nesmie zneužívať, blokovať, modifikovať alebo inak meniť akúkoľvek časť Rezervačného a nákupného systému, alebo sa len pokúsiť narušiť stabilitu, chod alebo dáta Rezervačného a nákupného systému. Prevádzkovateľ nenesie zodpovednosť za prípadné neoprávnené zásahy tretích osôb, v dôsledku čoho tieto osoby neoprávnene získajú prístup k osobným údajom používateľa a/alebo k jeho používateľskému účtu a/alebo k príslušnej databáze poskytovateľa tieto údaje použijú, využijú, zneužijú alebo sprístupnia tieto údaje tretím osobám. Akékoľvek vyššie uvedené činnosti môžu byť trestné.
Skontrolujte si prosím zadanú e-mailovú adresu. Na zadaný e-mail môžu byť zaslané objednané a uhradené vstupenky alebo e-mailová správa potrebná k vyzdvihnutiu vstupeniek v pokladni prevádzky. Na nesprávne zadaný e-mail nie je možné uplatňovať si reklamáciu.